Då kör vi väll då

 
Min mage är helt upp och ner, har äntligen fått i mig lite smoothie men något annat är nog inte aktuellt i food form alltså. har checkat in och väntar på att få boarda, chillar på Joe the juice med en lagom snygg kille bakom disken. Synd bara att jag ser ut som tolv med mitt diadem och blommiga väska. osminkad o trött i face. Shit kompisar nu händer det och denna resfeber? Är den uthärdlig? så de är såhär det känns, lipade igår, förut, dagen innan det och ja, lite hela tiden. Vill egentligen mest med detta inlägget bara säga tack. Tack för existensen av så fantastiska människor som finns runt omkring mig, som värnar mer om mig än vad jag gör själv, som gör min 21 årsdag till världens bästa och helt oförglömlig. Ni ska veta att ni är helt otroliga och de sista jag vill o världen är att ni ska tvivla på det. Jisus, nu kommer också frågan om jag kommer bli en poet io med denna resa? Tyvärr vänner, jag ska försöka hålla mig undan det trots min dolda talang. (Blödig apa) jag älskar er så mycket och önskar ni var här med mig! TAC TAAAAACKK som fan för er! I love you 👅💝 ses snart! (Bloggar säkert snart igen då det är,ett jävligt bra sätt och se busy ut på och inte helt jävla rövvilsen som jag egentligen är hehe) 
Isabell
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0