Paihia

Är ungefär världens finaste ställe? kanske inte riktig, men så mysig liten kuststad men en strand längs hela staden, EN väldigt liten mainstreet och världens finaste utsikt. Jag är lite kär. Men antar att jag kommer bli kör många gånger om här så ska försöka lugna ner mig, idag regnar det här så det är redan lite på min minus sida.. Hehe. IF väldigt mysigt stad och första dagen haikade (stavas de så?) till ett vattenfall, totalt tre timmar. så varmt och jobbigt men väl framme så himla värt det. Det var egentlkgen inte kanske något överdrivet vattenfall men bara lugnet och ljudet och självklart utsikten var så härlig. Igår åkte vi til the cape, som är nz mest nordligaste punkt, om man bortser från nord Polen så tror jag detta är världens nordligaste punkt!? Väldigt oklart, men det var såååå jävla coolt! Blicka ut över ett stort jävla hav som gick såå långt bort att man inte kan fatta de själv, men man visste att på andra sidan npgonstabs finner man USA. Crazyyy! Doppade mina fött i the pacific ocean och the Tasmanien sea! Såg även vart de båda haven går ihop, såå coolt. Åt tydligen världens godaste fish and chips, och ja de var jävligt gott. Sen hem och däcka i tolv timmar, denna resa runt tog en hel dag och snacka om att jag var trött! Vi sandboardade också! HAHA sp. jävla roligt, åkte i typ 60km/h och fick sand överallt och ingenstans, men fruktansvärt roligt! Idag är planen att Kajaka. Såg fraemot detta som fan MEN, det regnar och jag är typ lite krasslig i halsen.. Not gkod, not good... Vi får väll se! Wifi suger här så får väll se när de dyker upp några bilder! 
Isabell 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0