Min morgon

Skrev ett asbra inlägg om mina sköna morgon här men det FÖRSVANM! Jävla cpfan, så arg. Men iaf för att sammanfatta, jag vaknade för att folk i mitt rum inte kan ligga still eller hålla käften i sömnen, jag vaknade klockan sex var ashungrig. Gick ut i nattlinne, mjukisbyxor och utan bh för att endast köpa frulle. Vädret var såååå gött, så de slutade med att jag upptäckte nya ställena medan solen gick upp och massa folk i sina classy kostymer och kaffe i handen stressade till sina jobb. Och där gick jag, i min egna bubbla utan något bekymmer i världen och bara njöt. Hamnade på ett litet café precis vid vattnet och åt min frukost. SÅÅÅÅ Nice alltså. Sen började de typ regna, så gick tillbaka till hostelhet och sov lite till.. Så skönt :) ska snart ut och träffa lite folk och dricka öl. Är fortfarande trött, så kanske inte blir så många öl men några .. hehe
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0