Goooood morgon

Idag är det 7 oktober för mig och en vecka sedan jag lämnade Svetlana. Kanske inte Svetlana, men swedevia iaf. Det känns bra, hur bra som helst, känner mig på något sett hemmastadd här redan och känns som mitt tidigare liv med att jobba röven av mig är så långt borta. Jag tänker ofta för mig själv att bara ta de lugnt och inte stressa, vad finns det och stressa till liksom? Visserligen blir jag väldigt enkelt rastlös och vill göra saker men även det löser sig nog till slut. Eller? Kanske inte. Vaknade idag iaf en timme senare än vad ja brukar, alltså klockan sju. Ligger och funderar på om jag ska gång ut på en promenad. känner mig dock lite krasslig i halsen nu... Kanske blir bättre om ja kommer igång. Igår gick vi till en gata som heter ponsenby, bjöd med svenskarna så vi hade en heldsg ihop. Jet var roligt, fikade på denna fina gata och sen vandrade vi tillbaka kikade i affärer, köpte mat hem. fixade middag och sedan ut för att ta en öl, det var trevligt. Mitt kaos som befann sig i mitt huvud i söndags är helt borta, tack och lov, måste sluta hetsa upp mig.. så imorgon åker jag på en bussresa i 5 dagar uppåt landet, till the bay of Islands, och cape. är sååååå exalterad för det kommer vara så vackert?! Älskar all natur, blir helt galen. Och är så glad att min resfeber stannade i Sverige. För Gud vad jag är glad att jag är här :)
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0