Framme i Auckland

Sitter på mitt rums golv och pratar med två svenskar som sover i sängen under mig, dom är ifrån Östersund,  rätt sköna faktiskt, känns ändå skönt och ha några och prata med. Har varit på en liten tripp och ätit frukost på ett mysigt café, samtidigt som jag skrev mitt första inlägg i min fina dagbok som jag fick av familjen i måndags. Tänk att här är det redan torsdag halv tolv på dagen!? Fucking in the future man, med min irländska dialekt. Satt även och läste de fina meddelanden som mina nära och köra skrivit till mig i boken, ja jag lipade som en gris och jag tror alla undra vad fan som höll på och hända när jag satt och snyftade o grymtade för mig själv. Det var precis vad jag behövde höra många av orden, men guuuuuud vad jag önska att jaga hade er med mig. Samtidigt som jag lite gillar känslan att sitta på ett café ensam och vara lite mystiskt. Kanske inte lipandes men lite random. Random brud som landat på ett café. har köpt schampo och balsam från en Mac dåå jag bara hittade asiatiska mataffärer med endast schampoo och inte balsam, Thats not fucking working for mee man. Men nu har jag vad jag behöver för en dusch iaf, så ska snart ska jag duscha och fortsätta min sightseeing inla stada. Ska försöka hitta mig en karta så jag inte tappar bort mig, kan vara skönt åtminstone den första dagen! hehe
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0