Flygningen

Flygen gick ovanligt bra? Väntar typ nu på att något ska fucka upp sig men än så länge är fan allt bra. Landade i Köpenhamn, gjorde som min mamma sa till mig. Lunka lite snabbt så de ser ut som du har koll även ifall du egentligen är helt jävla förvirrad. Så jag lunkade och hade faktiskt koll! Boardade o satt på mitten mitten säte, vilket är helt helvete i 12 timmar, satt även på ett sånt säte ifrån Singapore till nz, vilket var ännu mer ett helvete. Mitt arsle var helt jävla tillplattat efter resan och jag kände mest aj min stjärt, och att aldrig fucking igen. En de gick ändå bra, väl framme i auckland så började magen vrida sig lite då jag närmade mig tullen och jag skulle visa mitt visum, såg dörren in till immigrations verket där de skulle fört mig ifall de ville jävlas med mig igen men allt gick fan skitbra! Så chockad och lättad, och att snubben som tog emot var snygg gjorde ju inte saken sämre. Hehe. Mitt bagage kom som de skulle och taxi hittade jag direkt, anlände till hostelET, fick en skön säng i samma rum som 7 andra och somnade relativt snabbt. Så lättad att de gått bra. Nu har jag fan inte mer o skriva om. Känner mig dessutom ganska så bombad i huvudet så ska nog ta mig en dusch nu och bajja. Hörs snart och sov gott hemma ❤️❤️❤️❤️❤️
Isabell 

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vaknade precis, sitter vid köksbordet och dricker kaffe och insåg plötsligt att mitt liv suger!? Det är piss väder och jag måste snart gå ut med hundarna och det ända jag har att se fram emot idag är att plugga och snusa. Det jag vill komma fram till är att, jag hade offrat min ena arm för att vara med dig just nu. Jag saknar dig <3

2014-10-02 @ 10:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0