Femte dagen här

Såg att det inte gick så jävla bra för mig och ladda upp bildern.. Vilket verkligen suger, för det finns så mycket jag vill visa. det är så vackert, går runt i en liten bubbla och bara njuter av alla intryck. Idag iaf har jag vart på zoo med en irländare jag träffat här som är asskön, MEN det känns som han smyg försöker sig på och stöta lite på mig. varför är det alltid så? Så jävla tråkigt, det stör mig något oerhört för jag vill verkligen bara hänga ned skönt folk utan att de ska behöva bli så, han har bjudit med mig till ett ställe till helgen, hade vart astrevligt men som sagt, tänker inte sätta mig i någon sådan situation där ha. Kanske försöker sig på något..... Mongo. det var två svenskar med på Zoot idag också, FETT jobbigt par. Verkade anssköna i början, och jo dom är bra till och från men Gud alltså, så torra ibland. Haha, bara jag som är grym.. I freedags var vi ute, sjukt roligt! Väldigt bra första kväll verkligen, träffade lite andra backpackers men inga speciellt intressanta så. inatt är min sista natt på hostelet, så imorgon ska jag röra mig vidare, vart är fortfarande lite osäkert, men har massa olika planer. Vill dock ha bra väder för det men hört att det ska regna hela veckan, vilket suger, men men. Ska sätta mig och kolla på lite olika alternativ nu :) ska försöka ordna bildjävlarna också. Hehe
isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0