vart ska jag börja?

Minns inte vad jag skrev sist och minns heller inte vad som har hänt. Var ute och festade i fredags, var askul. Blev väldigt full (förlåt mamma) men alla är i säkert behåll. Jag sov i en bil och mina nitklackar låg förmodligen på min fot då jag har prickar i form av sår över hela ena foten. Haha, är ledig imorgon och det ska bli såååå skööööönt! Att inte ställa klockan och bara ligga och mysa i sängen hur länge jag vill. Även om jag hellre skulle haft umgänge av min erik. Eller min mami eller mina älskade vänner. Åh skralli. Min hemlängtan är brutal. Att jag inte hade NGN hemlängtan i Irland var ju helt stört? Det stället var verkligen helt otroligt. Jag har det bra här, och försöker njuta av varje sekund men trots de så tänker jag varje gång jag ser ett flygplan att jag önskar att det var jag som var påväg hem till alla mina älskade. Halva tiden har gått snart., så snart är det fan jag som sitter på ett plan hem till er. Ne jag ska vara aslgad att jag är, så länge jag velat detta?!?! Ska njuta som fan mina sista veckor, och komma hem och pussa på er allihopa tills ni dör! Godnatt
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0