shopping

Idag är våran efterlängtade lediga dag, jag och evelina åkte mot shoppingcenrtet. Gick dirr in till victoria secret där jag handla för 600 spänn, fick med mig 7 trosor och en bh, I will be back säger jag bara! Förstår nu hur de skinny modellerna kan se ut att ha bomber, vissa bhar gör mirakel! Helt seriöst, jag blev så chockad, fick så stora bröst i vissa bhar? Sådan falsk marknadsföring men ändå godas :3 haha, sen vidare mot Abercrombi & fitch, fick med mig en tröja, dom har så konstiga kläder där inne? sen mot HM, jag var så ledsen för jag hittade typ ingenting, tänkte att min shoppingsug kommer aldrig komma tillbaka.. Men sen..... Gick vi mot en affär som det helt seriöst stod Isabell på, ALLT där inne var min smak och jag kom ut med 10 olika plagg, för bara 1700??? Helt tagen, så snygga kläder, är så nöjd! Och sitter just nu i lite kläder jag köpt, hehe, vill bara använda dom :3 sen hitta jag ett par klackar!! för 100 spänn? Dom är så snygga, helt jävla otroligt. Längtar tills jag får använda dom. Och sen åt vi på cheese cake factory, så ligger fortfarande i matkoma. Åh herregud. En bra dag! Väldigt bra.  
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0