på mammas begäran

världens största bulle
 
Ska jag lägga upp lite mer bilder, ska allt rota fram lite. Känns som det mesta jag tar kort på är mig själv. Och det känns lite väl olikt mig, men det är väll kul att ha i bakfickan. Var ute i lördags och dom tog mitt fake ID. Kul, har alltså inget till min 20 års dag på fredag. Kan heller inte fatta att jag inte kommer äta smörgåstårta och umgås med alla jag älskar på min 20 års dag, men dagen ska nog bli bra här i USA också. Spelade paintball igår, var sjukt kul. Trodde jag skulle vara grymmare än vad jag var, behöver nog öva lite, var ju faktiskt bara första gången. Gjorde så  himla ont bara och få skott på sig.. Har blåmärken överallt. 
Isabell 
team USA, kyle o hans flickvän Frances
Team SWEDEN
var lite för cool
fantasy
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0