bra dagar

Jo, som så många gånger jag blivit tillsagd och sagt till mig själv att jag ska börja njuta av att vara här i amerikatt istället för att tycka synd om mig själv och sakna alla hemma så har idag varit ett väldigt bra exempel på detta. Faktiskt har allt varit väldigt bra sen förra veckan, så jävla skönt för då känner jag inte av saknaden lika mycket. Vet inte om det är min inställning eller bara allmänt att jag kommit in i gänget mer, I dont know men de kvittar så länge allt fortsätter såhär. Och på fredag är det min 20 års dag, och idag har vi varit iväg och shoppat lite. Hittade allt lite fina grejer, längtar till att få använda dom då jag här går 90% runt i ridkläder. Jaja, min tid kommer. Köpt väärldens största och goaste halsduk, med tanke på den får de nästan bli lite kallare. Har fortfarande svårt att släppa sommaren då jag låg ute och solade i måndags... Inte tappa brännan! ehe
Isabell 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0