Alone

Är helt slut efter att ha jobbat, fick inte särskilt lång lunch så har jobbat från sju till fem med en timmes lunch, och jag har fått jobba hårt! All eftermiddagsfodring fick jag göra själv och innan det en massa annat. Råkade spilla ut en del av min lunch så fick inte i mig tillräckligt med mat då heller, så var ett monster när jag kom in ifrån stallet, kastade av mig mina kläder, gjorde iordning världens största skål med flingor och åt som en gris. Var så hungrig och trött. Mår mycket bättre nu men är fortfarande lite seg, ska iväg på kickboxning snart så förhoppningvis piggnar jag till. Dock ska jag åka ensam för första gången, spännande! hehe, ne men mest spännande o köra bilen ensam... Den är så stor!!! Hehe, måste dra nu!
Isabell 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0