20 år

Nu har även min 20 års dag gått och idag är jag inte kaxig. Jag hade en jätte bra dag här, skypeade med hela familjen vilket förmodligen var den bästa presenten någonsin. Så mysigt och se alla igen och prata med dom, fällde några tårar efter att ha stängt ner för att jag kände hur stört mycket jag saknar dom. Hatar och sakna, så jävla jobbaaaass... Men sen gick vi ut och åt, vi som jobbar och några andra ifrån gården, det var trevligt och idag är jag jätte bakfull. Alltså verkligen döden bakfull och jag har krigat mig igenom varenda steg jag tagit, konstant trott att jag ska skita på mig och spy samtidigt. Svimma och till och med dö. Så är så jävla glad att dagen är snart över och att jag ska få vakna upp imorgon som en ny människa. Fantastiskt! Nu ska jag vila och försöka äta något. Godis förmodligen hehe. saknar alla hemma så mycket!!! bara fem veckor kvar på måndag!! 
Isabell 
fick en snygg bränna nu tils man fyller 20 :) :) :) :) 
lurade alla att jag fick en ponny 
två bakfulla hundar
evelina amanda och jag med ngn halvmin
Harley
bakis
bästa grattis meddelandet
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0