lojf

Har fått benhinneflammation. JAHA. Fan va sköj elleer, skulle ut oc springa. Kunde inte springa för det gjorde så ont. Ville lipa. Men lipade inte. Hehe. Inväntar nu pizz sen ska jag och evenlina baka kladdkaka till våra internationella kompisar. Har de senaste varit grym med att lägga spydiga och lite smyghat kommentare till kyle. Fantastiskt. Och häromdagen bad han mig stanna kvar, eller ja. Komma tillbaka hit. TACK men NEJ tack. Är så lycklig över att åka hem snart att jag typ spyr skiter på mig och blöder på samma gång. (?) Oavsett vad jag försöker säga så är de skönt. En dag kvar till en ledig dag, och denna lediga dagen ska jag åka och shoppa upp alla pengar jag äger PLUS att kyle åker bort en vecka! Livet äger! 
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0