en vecka

En vecka framåt så sitter jag på ett plan från new york till amsterdam. Och om 7 svenska timmar en vecka framåt anländer jag på landvetter!!! Imorgon jobbar jag min sista fredag här, och sen min sista lördag. Och på söndag har jag min sista lediga dag här. Och sen har jag tre jobbdagar kvar innan jag ger detta stället mitt finger och drar. Ne, jag tycker om stället och människorna runt omkring verkligen. Men ja. Ni vet ju redan så ska sluta tjata! Har vart på gymmet idag en sista gång. Jag och Alejandro (mexikanarn som mockar alla stallen) körde på som fan, haha han tar typ 10 gånger som mer än mig. så jävla stark och jag är som en myra. Men jag kommer ha såååån träningsvärk imorgon. FIFän :) ses om en vecka kompisar <3
Isabell 
min älskade nya tröja
nutella och banan mmmmm
alejandros son och titas dotter uklädda. SÅÅ SÖTA 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0