att säga hejdå

Tidigare i veckan fick jag en jacka utav våran älskade hovslagare. Och när vi hade kramats hejdå, sa han att om hans dotter blev likadan som mig skulle han vara väldigt stolt över henne. Läser du det här mamma? ;) Våran veterinär sa till mig som hejdå att det är inte många 20 åringar hon träffats som är så säker och ärlig på vad som sker i mitt liv. (?) lät bättre på engelska, familjen från ungern sa att dom hoppas att jag håller mig såpass driven som jag är i hela livet och att dem vet att jag kommer lyckas oavsett vad jag i framtiden väljer att göra. (då jag berättat alla olika saker jag vill göra) Jaaa jag vill bara skryta lite. Men jag blir lite chockad men mest så jävla glaad att folk uppfattar mig på dessa olika sätt?? Och chockad blir jag för jag har så ofta känt mig som ett bittert as här då jag inte mått särskilt bra eller varit glad på livet. När folk säger att dom kommer sakna mig och önskar att jag skulle stanna för att jag kommer vara svår att ersätta blir jag verkligen chockad. Folk har inte märkt alls att jag till och från verkligen inte trivits? Vilket är asbra självklart. Men så olika jävla uppfattningar om LOJF! hehe. men imorgon så kommer jag nog inte behöva säga hejdå till så många, vilket är sååå skönt! bara den lättaste- kyle, han vill jag knappt krama haha. och den jobbigaste-  evelina. Nu ska jag försöka sova. 
Isabell 
 

Kommentarer
Postat av: Frugan

Jaaaa, men du är ju bäst! Du är bara för dum för att se det ibland 🙈😊

2013-11-08 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0