Tisdagen

Kom på att jag har varit här i en månad nu? Två månader kvar? Tiden går verkligen fort.. Idag har jag jobbat på som vanligt, ridit sex hästar mockat bla bla bla. Allt bös som jag normalt gör. FIck damp på Mike idag, (killen som jobbar här) och gav han en lätt utskällning för att han är så förbannat lat och seg. Sen blev vi vänner igen så han kallar mig fortfarande darling och ger mig choklad. Retard. Skoja, gillar mike, när vi inte jobbar ihop. Var förut på aldi och handlade mat, så vi nu har vi sjuuukt mycket mat! Längtar redan till frulle imorgon :3 Har blivit medbjuden till Dublin på söndag på St patricks day... Vet inte om jag ska tacka ja eller ej? Vore ju fett nice. Fett nice? Sen när började jag säga så? Här kommer lite bilder från mitt liv på Irland :3
Isabell 
Gratis manikyr här på irland, i form utav smuts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0