Svullna händer

Hej hopp kort galopp! (ny cool variant) Sitter och dricker te i min ensamhet, vilket också är skönt. Idag har jag jobbat hårt som fään! Och jag kommer på mig själv hur bra trivs i att jobba hårt, älskar att arbeta och få saker gjort och att göra det bra också. Sen beror det ju också på vad man håller på med, men eftersom min jobb mestadels består av att rida hästar är jag jävligt nöjd! Och på tal om inget så är mina händer svullna. Dom har varit konstant svullna i tre veckor. Sköjar inte. Ringfingret är värst men, mina händer ser fan ut som korvar! Haha sjukt jävla fult. Jag är den svenska smala flickan med korvfingrar. Det kanske blir mitt rykte här?? Ska laga lasagne senare! Blir jävligt spännande och se hur det går!! 
Isabell 
Sleten och go, älskar att det ser ut som jag har mjölkmustach dessutom.
Vet inte om det syns men??? Dom är svullna som penisar iaf. (eller som dom ska vara.....)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0