Puben efter jakten

Efter att lämnat av alla 13 hästar, gett alla 50 mat och fixat all utrustning bytte vi snabbt om och åkte tillbaka till puben. Precis innan vi lämnade flowerhill berättar Eamon (en gubbe som hjälper till här, helt underbar) att en italienare som jag tidigare hade pratat lite med under jakten hade pratat om mig till honom.. Så jag skulle hålla ett öga på honom.. haha, det första som händer när jag kommer in i puben är att dom tar mig till en ring av snubbar, varav han är en av dom, introducerar mig till alla och sen typ ger mig till honom, och då självklart ska vi dansa. och inte slyndansa utan DANSA. Det jag absolut inte kan. Haha wtf liksom, sen var han en av alla mina svansar under kvällen, men han var skön och inte jobbig så det var ganska lugnt. Sen kom snubben som bjudit ut mig ex antal gånger, och han såg ganska pissed ut när italienare var efter mig. Och han försökte så mycket! Synd att det inte funkade dock gubbe. Han bad till och med om en godnatt kyss, jag bara ÖÖH NEJ TACK. cp eller. Sen var det en annan kille som inte pratar emd mig, utan endast ger mig sneaky blickar hela tiden. Sjukligt sneaky. Sen efter många danser och visor och bulmers åkte vi till en annan stad och in i en annan pub, där jag träffade den första snygga irländaren?!?!? Blev så jävla chockad. Behövde typ ta på han för att se om han existerade på riktigt eller om det var min fylla? Kanske var min fylla.. Sen efter att ha raveat där åkte vi hem till flowerhill. Åt toast, somnade klockan två, upp kvart över sju idag. Shit pommes frittes. Men det var så jävla roligt, och skönt att vara lite full <3 Kan ni berätta om eran fylla nu???? Vet att ni har supit, göm inga detaljer för mig unga damer! Jag må vara på Irland men jag ska/vill/ska (hehe) veta ändå :33
Isabell 
Detta fick jag av en annan beundrare, Mike, han som kallar mig darling. 
Såhär såg jag ut när jag tackade honom. Hoppas uttrycket leder till mer presenter! Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0