ni borde vara avundsjuka

Vilken jävla dag. Min första jakt var helt underbar! Hästen jag rider är så jävla härlig, alla människor är så trevliga (plus att alla killar är efter mig hehe) och vädret var så bra. Hoppade massa murar och massa skit, vissa var ganska höga. Sjukt kul var det iaf! Sen efteråt var vi på pubben och jag som inte ätit ngt sedan klockan 10 imorses, då var klockan halv 6, drack två bulmers och blev full. Haha, herregud. Men det var skönt att vara lite full, dock mindre skönt att fodra 50  hästar packad. Vinglade runt med kärran lite. Men idag har ännu varit en grym jävla dag. Åh är fylld av så mycket bra känslor. Och dessutom så fick jag svensk choklad utav några svenska kunder för dom tyckte jag förtjänade det! Det var så jävla gott! Nu ska jag sova, för gissa vad, hehe FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT. Som alltid.. 
Isabell 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0