Min dag

Är ju som sagt ensam här nu, eller ja, det jobbar en annan kille här men han är inte mycket att hänga i granen. Hatar folk som inte har samma arbetsmoral som jag, ville så gärna ge han en smäll förut. Iaf, vill bara skryta om hur mycket jag har gjort idag, mockat 11 boxar, gjort tre hästar redo för jakt, gjort 8 redo för uteritt, vart ute på ritt med en svensk, tvättat tre vita hästar, putsat 9 träns och 9 sadlar, fodrat 50 hästar och sopat hela bösa bösen. Och vad har jag ätit idag? Jo innan klockan halv sju hade jag ätit en skål flingor och två mackor. Och kakor, fick damp på han som jobbar här så gick in i min ensamhet och åt lite kakor, kom ut som en helt ny människa. Hehe, det låter hemskt, men jag har det verkligen så jävla bra här. Trivs som fan! Och imorgn ska jag jaga för första gången! Är fan nervös.. Känns som det gjorde när jag brukade åka omkring och tävla.. Så jävla kuuul!! Kommer dessutom träffa min beundrare imorgon, han rider med jakten.. Han har bjudit ut mig två gånger nu. What the fuck in the fuck. Gotta pee.
Isabell
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0