min aptit

Har nog aldrig märkt det så mycket som här på Irland vilken storätare jag är. Alla förundras över min aptit, undrar HUR jag kan äta så mycket och ständigt vara hungrig. Vissa är verkligen fashinerade över hur jag som är så smal kan äta så himla mycket mat. Det enda jag tänker på att dem ska komma till Sverige och se hur mycket jag och alla mina kompisar äter. Vi är fan grisar. Det är så jävla stört för vi äter frukost vid 9 nästan varje morgon. Sen jobbar vi och jag försöker ändå komma in och äta någon macka eller ngt runt 1 2 tiden, men dom andra äter ibland inte igen förrän middag som brukar vara runt sju åtta? Så jävla sjuka i huvudet. Jag sneakar alltid och äter kakor eller vad som helst. Bara för att äta något! Men dem är fan efterblivna. Och så kallar dom mig cp när jag äter så mycket. Det är ju dom som är så cpiga som inte äter! Horor. Hehe.
Isabell 
Såg denna bilden och inser hur mycket jag saknar skralli! Skralli makapalli makahali 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0