mår bajs

Har sån sjuk huvudvärk, fryser brutalt mycket och hostar till och från. Försökte dricka en bulmers förut men det gick inte, mitt huvud ville bara explodera. Mina ögon värker och hela jag känns så seg. Dessutom så är min högra lilltå så jävla konstig? Dagen överlag har varit wonderful, tills jag börja må dåligt då. Hade breakfast ride här så det var ungefär 30 pers här som red och sen käka vi irish breakfast tillsammans allihopa. Jag red en utav min alla favoriter Frosty, och han gick super. Så jävla roligt :) Imorgon ska jag tävla i hunter trials med annan av mina favoriter, ska förmodligen tävla i par med Tara, vi ska förska vinna! Haha, blir jävligt spännande. Men det ska bli såååå kul iaf! Hoppas verkligen jag mår bättre till imorgon bara! Behöver nog bara en god natts sömn... Hoppas jag! Ska nu ta bort smutsen under mina naglar, gå ner och säga godnatt och lägga mig. Och ställa om klockan! Helvete. Hehe
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0