mänsklig

Idag känner jag igen mig själv lite, för jag har faktiskt haft hemlängtan idag. Och har saknat alla hemma så himla mycket! Idag åkte den svenska polistjejen hem och jag skulle nästan ha velat sno en hennes biljett och åka hem och krama och pussa på alla. Och mina djur, och mammsen. Tänk att jag lipade liksom när jag såg mamma när vi kom hem ifrån london, och då hade vi vart borta fem dagar. Knappt, nu har jag varit borta fem veckor och känner hemlängtan för första gången idag. Kanske för att jag inte gjort ngt idag, bara chillat. Men det är väll ett bra tecken också, men vill verkligen pussa alla mina vänns, mami, skralli, nelly, syskonen, erik, meja, izor, ludde douglas, ALLA. Gud ska inte ha lediga dagar, mår ju uppenbarligen bara dåligt av dom! Haha
Isabell 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0