löst problemet

Har nu i kanske en vecka gått runt och smygfisit. Har ibland inte ens tänkt på det, de kan ske helt oprovoecerat och oskyldigt. Som när jag sopar, rider, mockar, kollar film, skrattar. När som helst, hur som helst och var som helst. Tänk vafan är mitt problem? Vad har jag ätit? Och eftersom det har vart ett ihållande problem tänker jag fan, det är något av allt de goda jag äter som inte är bra för mig. Vad måste jag sortera bort? Med tårarna i ögonen. Men ne, idag, under kvällsmaten så ska jag äta lite coleslaw. Som innehåller både ägg och majonäs. Den gick ut den 16.............. Idag är det den 22.............. Ätit utav den i en vecka och fisit runt som fan. BRA. Inte konstigt att min mage flippat ur. Så nu är den slängd och förhoppningsvis slutar jag fisa. Det var min update denna fredag! Hoppas ni får en härlig festkväll, själv ligger jag redan i pyjamas. Och ska smörja in mitt sår. På tal om ngt annat äcklig ska jag nu lägga upp en bild på hur det har sett ut. Ge mig snälla lite sympati. 
Isabell 
AJ

Kommentarer
Postat av: Anna

men herreguuud!!!??? VAD FAN HAR HÄNT?? Seriöst?? ajAHJJJAHHJHJ! Värsta lårkakan jag någonsin skådat

2013-03-23 @ 00:28:47
Postat av: ovi

Åh fy faaan, det är ju hela låret!? Det är ju helt blått!!

2013-03-23 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0