hunting

Jagade igår igen, är så ledsen över att säsongen är över! Så stört kul att jaga. Men jag kommer tillbaka till nästa år, hehe. Skolade en unghäst vid namn Fendi, ungefär den enda hästen här på gården som jag inte gillar, korkad och feg häst. Duktig, men har inget starkt psyke. Iaf, det gick förvånansvärt bra och jag är så jävla nöjd med det eftersom han bara är fem. Efteråt begav vi oss självklart till puben igen, där jag återigen hamna i obekväma och pinsama situationer men till slut tog jag tjuren vid hornen och kvällen blev riktigt jävla rolig, drack mina älskade bulmers, hade fortfarande mina ridkläder på mig, osminkad och mössa på huvudet. Fin kväll, otippad som fan, men riktigt rolig! Har träffat en tjej här, Tara, vi kommer sjukt bra överens och har svinsköj tillsammans. Så det är vi som är rövgänget här och festar tet så att säga enna! Idag var dock en seg dag och det är fem amerikaner här, småungar trodde jag. Visade sig att dom var ett år yngre än mig?? Fortfarande sjukligt jobbiga iaf. Hatar dom. Hehe
Isabell 
Värmde upp med hot whiskey! Och ja, det är alltså varm whiskey. Helt ok, men egentligen riktigt jävla äckligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0