Hej you

Sitter och kollar på nya påven. Varför gör jag det? Har tryckt i mig lite food, funderar på att gå och äta ännu mera food. Orkade inte laga ngt då jag är helt själv här idag så tog lite mackor. Så funderar på att äta lite mer mackor, eller kanske en kaka? Två kanske. Har nog aldrig fancyt kakor så mycket som jag gör här! Helt stört. Har idag velat döda min arbetskamrat, shit vad efterbliven och seg han kan vara. Herredjävulen. Har börjat med en ny taktik, jag svarar inte när han svarar. Det får han att jobba lite mer för han märker att jag pratar med han när han jobbar eller har utfört något arbete. Hora. Ska hämta lite cookies. Hehe.
Isabell 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0