good friday

Långfredagen idagen då? Var ni fulla igår? Det var inte jag, jag var helt slut efter jobb och kunder hela dagen. Dock fick jag pengar och godis utav två olika kunder för att dom tyckte jag gjorde ett så bra jobb, ty! Och idag har jag skolat hundra hästar känns det som. Hehe nej men jag har skolat 5 utav 6 hästar som jag ridit, och det har gått sjukt bra hela dagen? Oliver sa till och med till mitt face idag att jag är duktig på att rida och ger de unga hästarna en chans att göra bra ifrån sig. Ännu mer ty! Han överraskade mig dessutom med att låta mig få tävla i hunter trial på söndag!! Tänkt på det länge och smyglagt fram det till oliver att jag vill göra det, och alla visste om det förutom jag, så då berätta han det för mig framför alla andra och hela mitt face var ett leende och alla bara skrattade för dom visste att jag skulle bli så glad. Haha. Har också fått massa kommentarer från andra att dom tycker jag rider så himla bra. Värmer i mitt lilla hjärta så mycket! Finns ingen bättre känsla än att rida en bra häst och veta att man själv gör bra ifrån sig. Helt otroligt. Älskar det så sjukt mycket och blir så jävla lycklig av det! haha
Isabell
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0