fredag

Tiden? Hallå vart tar du vägen? Det är redan fredag igen,  och idag har varit en busy busy dag. Fick i mig ordentligt med för en timme sedan för första gången idag. Det var skönt och väldigt gott. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har typ blivit utbjuden av en snubbe. Men känner naaa, vill inte att folk ska tro att det är ngt mellan oss (irländarna är bäst i världen på rykten). Däremot skulle det vara trevligt att hänga för han är skön och då får jag dricka lite bärs. 
 
Idag har jag vart sjukt produktiv, jobbat på som fan. Känner mig nöjd. Imorgon kommer vara cp, har två engelska kunder här och sen allt som ska göras iordning till söndag. Shit, hur ska detta gå tro. Kommer vara döden imorgon, och vi ska kanske till en bar imorgon?? Fest?? plz?? Alkohol. Ge. Mig. Hehe. Önskar så mycket att jag köpte godis.. Nu sitter jag här utan igen. Fuck
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0