första lediga dagen

Har idag haft min första lediga dag här på irland. Jistanes. Vad dagen har gått långsamt. Och självklar vaknade ju jag klockan sju även fast jag kunde sova hur länge jag ville </3 Igår söp jag, blev full <3 var skönt. Var med om en sådan pinsam grej. Haha, och så gick jag in på två när dom skulle ha sex på toan. Och båda har partners. BRA. kommer drömma mardrömar om en bilden. Hade helt seriöst ett gäng med killar efter mig, ägde på att dissa. En tjej kom fram till mig och sa att hon förstod varför folk kollade på min röv för till och med hon kunde inte sluta kolla på den för den var så snygg. Tack.... antar jag? Dock har min rumpa blivit mindre :( och jag blivit fet. Serri nu. Haha. Red charity ride igår, var så jävla kul (igen) red en helt främmande häst men det gick bra :) Ska kolla bitchkram nu. hehehe
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0