Dissarn

Känner efter 1,5 år förhållande har jag blivit grym på att dissa och bete mig fult mot killar. Haha jag är så jävla rolig. Kind of, iaf. En kille här på gården kallar mig alltid darling och smygslår mig på räva. (Det är inte så illa som det låter) men iaf, idag fick han en smäll, blev så sjukt irriterad på han. Men han ger mig alltid choklad så jag känner att jag behöver vara lite trevlig. Han har väll förmodligen aldrig haft en flickvän så om han är nöjd med att kalla mig darling så varsågod. Och sen denna killen som bjuder ut mig. Haha. Fan, saknar verkligen att göra mig iordning och bli lite fin och gå ut träffa folk. Har inte känt mig snygg på hundra år. Minns inte ens om jag är det längre? 
Isabell 
vs
Vem är jag? 

Kommentarer
Postat av: din fru

uppdateraaaaa! Hur var jakten??????

2013-03-11 @ 08:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0