Bara mig det händer

Tillåt mig att presentera, pinsamheternas pinsamhet, Isabell Svensk. Ibland undrar jag verkligen hur jag lyckas, varför just mig och som sagt, varför? Skulle idag vara snabb och smidig så bestämde mig för att kissa i en box istället för att gå in till huset. Ja, jag kommer in i boxen, drar ner mina byxor, ska precis börja kissa, då ser jag hur hästjäveln försöker smita ut så fort som fan drar jag upp byxorna (trodde jag) och kastar mig mot hästen men hinner inte så hästen springer ut på gårdsplan. I ren panik går springer jag ut fortfarande inställd på att jag åtminstone hade dragit upp byxorna. Men nej, så när två människor får syn på mig förstår jag att jag inte hade dragit upp byxorna utan endast trosorna. Tack gode gud för det dock. Och tack gode gud att jag är på Irland där alla människor är så jävla avslappnade. Jag lär väll får höra detta en jävla massa i fortsättning men åtminstone tycker dom det är mer kul än pinsamt. Men fyfan asså. Så ska hädanefter aldrig mer pissa i en box. Iaf inte i en sneaky hästs box. Glad att dom inte fick se hela härligheten iaf. Då skulle jag bokat en biljett hem dirr..
Isabell 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så hysteriskt jävla roligt

2013-03-04 @ 20:54:24
Postat av: Olivia

hahahah åh vad jag skrattade när jag läste det på twitter! Du är ju helt underbar, haha <33

2013-03-04 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0