appelpie

Idag har var det helt stööört kallt här på irre, blåsit som fan och ibland regnat. Typiska irländska vädret?? Dom är lite smygförbannade på mig eftersom detta väder tydligen kommer ifrån sverige. Mitt svar är, ger ni mig tillräcklig med mat så ska jag överlägga med sverige om vi ska låta bli att ge oss pissväder. Skulle förut ge mig på typiskt irländsk mat. Bacon, cabbage och potato. USCH FYFAN. Riktigt äckligt var det, och jag tvingade i mig skiten för att inte känna mig dum. Så nu försöker jag få bort den smaken med lite appelpie. Funkar bra :) Det ska regna imorgon och dagen efter det. KUL. Sen på söndag är det drag-hunt. Hoppas jag får rida med! Denna kvinna som jag gick in på toan i måndags, hon gav mig idag choklad. Funderar på att utpressa henne. hehe
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0