amagad

Jag är så trött!  Herregud min blogg måste vara så jävla tråkig? Skriver ständigt om hur trött jag är. Iaf, idag har jag tänkt på en grej, det är verkligen bara rika folk som kommer hit till flowerhill. Antar självklart att det är ganska dyrt men ändå, bara rika folk. Hade några från Monaco, svinrika och idag anlände det några svenskar, också jävligt täta. Och tidigare hade vi amerikanare, som ja, dom var rika, och rika italienare. Bara massa rika folk! Shit. Idag var min första dag som helt ensam, gick bra faktiskt, ridit fyra hästar, mockat 12 boxar, fodrat 50 hästar två gånger. Herregud, mina dagar bara flyger iväg. Idag kom även min före detta stalker ray förbi, (han är inte lika mycket stalker längre, nu gillar jag han) med den lokala tidningen och sedärja, där fanns jag på bild! Haha, tur att bilden blev bra för fan annars. Så nu är jag även lokalkändis. Wohoo, ska jaga på söndag!! Är redan nervös! Shit, hoppas jag överlever! Gotta sleep<3 
Isabell 
inträngd i en bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0