15 år????

Har jag berättat om hur alla tror att jag är 15 år häromkring? Alla blir helt jävla cp chockade när jag berättar att jag fyller 20 år iår??? Ser jag så jävla ung ut? Det är typ pinsamt. Haha. Mellan 15 till 18 år tror folk att jag ständigt är. Ska sluta säga att jag fyller 20 utan säga vad tror ni? Och det dom tror, får det bli. Eller bara börja säga att jag är 17. Får helt enkelt bli lösningen, eller kanske börja sminka mig? Ser förhoppningsiv äldre ut då.. hehe. Idag har det paret som är här varje dag pratat om att dom ska adoptera mig för att dom inte vill att jag ska åke hem!! Ååååh! Det skulle allt vara något! (skoja mamma, älskar dig) Haha, helvete vad jag bara skriver skit. Ska sminka mig nu. För jag vill inte se ut som 15 år. 
Isabell 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0