motivation

För en stund imorses kände jag bara, djävulen vad motivation jag har till att faktiskt göra bra skolarbeten. Gjorde ett grymt NK arbete så nu vill jag bara göra mer grymma arbeten och äga. Men jag gick ner och åt lite korv med bröd och pommes. Och efter ett BB program var allt motivation borta, eller bara orken? Är typ utslagen utav att käka mat? Dafuq just happenned. Kanske borde sluta äta så mycket, eller bara börja träna? Eller inget och lägga mig och sova typ. Hehe. Försöker skriva ett studenttal.. GÅR BRA. Vad ska man skriva om eller? Jag funderar på att gå fram och fälla några tårar, endast vara tyst. Och sen bara säga tack. Det skulle vara coolt ändå.
Isabell
full och flötig på valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0