bada bada bada bada

Igår var en riktigt grym dag. Vaknade upp UTAN några spår från kvällen innan alls. Jag kunde lika gärna bara varit hemma kvällen innan, så bra måde jag. Känns gött. Vaknade hos erik, vi åkte hem till mig och kollade på lamm! Massa söta lamm som sprang och omkring, sen åkte vi till sjölunda där det var helt cpgött. Fan va gött det var, helt vindstilla och solen stekte. Ville aldrig åka därifrån. Sen kollade vi film och åt pizza. Lite bakis pizza fick det bli trots att jag inte var bakis. Hehe, att vara ledig idag känns helt jävla underbart. Ska försöka få ngt gjort innan min dator där.. Har ingen laddare. BRA. Sen ska jag tvinga med mig några till sjölunda igen!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0