Vad ska sägas?

Jo hundra dagars.. Jag får hoppas på bättre lycka de andra studentfesterna för 100 dagars har jag inte riktigt lyckats med trots allt. Visserligen hade jag en grym kväll i fredags men lite väll kort? Förfesten var svinsköj, vägen till stadt var sköj. Antar jag. (?) Väll på stadt höll jag på att spöa olivia för att hon hade "tappat" bort mitt pass när jag i egentligen bara hade glötmt det hos henne. Efter många svordommar och fuck you finger bakom ryggen på vakten plankade jag till slut in. Vilket var ett mirakel? HUR kom jag över staketen?? Jaja. Väll där inne unnade jag mig ingenting förutom att jag tappade bort min telefon. Fick ingen sympati alls för detta vilket gjorde mig arg vilket resulterade i att jag kom på den briljanta idéen och börja lipa. Då flockades det människor runt mig som ville hitta min telefon, och dom hittade den. Dock lite sprucken men röv vad glad jag blev. Hämtade min jacka och gick ut från stadt segrandes. Allt detta på 20 min. Gick in 10 i 12, gick ut 10 över 12. Erik har en fantastisk flickvän måste jag säga!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0