Ursäkta?

Antingen är jag hjärndöd eller så är dem hjärndöda. Jag har bokat studentkryssning men kan nu inte åka på den. Jag köpte avbeställningsksydd när jag bokade, vilket gjorde att jag antog att oavsett anledning ska jag kunna avboka min resa dit, eftersom jag nu betalat för detta avbeställningsskydd? Är jag helt fel ute? TYDLIGEN, så gäller det bara om man blir sjuk? VA?! HUUUR kan det endast gälla om man blir sjuk? Tänk om min mamma dör? Tänk om min syster ska gifta sig? SERIÖST, måste jag alltså ha en diagnos på varför jag itne kan närvara. Detta är helt jävla stört. Jag ska åka dit spöa varenda jävel, dem är ju fan dumma i huvudet. Tänker inte betala för ett piss som endast gäller vid sjukdom. Det ska gälla vid förhinder av alla olika slag. Åh.
Isabell

Kommentarer
Postat av: Egz

Säg att du är sjuk i efterhand bara. Äger de rätt hårt då!!!

2012-03-15 @ 18:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0