min lilla äventyrare

Idag vaknade jag av att mamma ringde ifrån skåne och sa att jag var tvungen att gå ner och hjälpa till att ta in nelly. För hon sprang runt på gården. Haha, jag önskar att alla ni var här och såg detta. Kom ner, ser massa hovar i gräsmattan, ser även två av mina familjemedlemar, APTRÖTTA försöker ilskt få tag i nelly. Men nelly fintar. Haha, fruktansvärt kul. Till slut fick dem tag i henne och allt var frid och fröjd. Uppenbarligen hade hon hoppat över stängslet för det fanns inget trasigt någonstans. Sen nu precis, ringer grannen och säger att det är en häst på åkern. Ja då är det nelly igen, chillar lite på åkern. Haha den hästen asså. Så jävla ful men ändå söt. Fruktansvärt oskydlig. Men nu hade hon däremot förstört stängslet. BRA nelly. hihi. Ska åka till nadoo nu. Bli bjuden på pizz och dipp. Fack yeah.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0