Fuck yeah

Undra hur många gånger jag har skrivit fuck yeah som rubrik. EX antal gånger i guess. Men är man king och så blir det lätt så. Nu efter lite rastande har startat min uppladdning. Lyssnar på den bästa musiken samtidigt som jag försöker hitta något gött att ha på mig ikväll. Några förslag? Näck? Tänkte det med, men kanske kan verka lite.. Vet inte, lite väl? Fast varför? Ett av många alternativ ikväll iaf. Dansa har jag i princip glömt av hur man gör så om någon ser en gorilla/slyna/miffo på dansgolvet ikväll. Är det säkerligen mina vänner! För dom dansar fan sämre än mig. Hehe eller? Återstår att se. Ska göra en ring ikväll med lite dance-battle.Vore king.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0