tystnade som uppstår när man vaknar vrålförkyld och man vet att man ska supa röven av sig ikväll

WHAT? Vad hände?! Tseeriiiöööööööst mannen. Jag har snor överallt. Vaknade av att jag dregglade på eriks rygg... (förlåt erik) Vet dock inte om det var för att han är så snygg eller om jag bara vara så sömning. Svårt att säga. Men nu ska jag skriva min debattartikel... Tror jag, om jag har huvudet med mig. SEN, ska jag tagga. För ikväll ska jag supa oavsett. Min anna har fan turned FUCKING 18. Det är så himla sjukt, men så jävla king. Och jag klarade fan min teori igår. FACK VA NICE. Alla odds är med oss att det kommer bli en cool natt. Förutom min näsa, huvud och hals. Men efter några alvedon mår jag bra igen!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0