oh shit

Idag, den 5 januari, tänkte jag att jag skulle vara hurtig och röra på mig. Detta visar sig bli ett stort misstag. Vad kan jag ha sprungit... 4 km? Jag vettefan, men påvägen hem, MED motvind MED regn och med en hals som brännde räva av mig. Jag trodde jag skulle dö/spy/börja gråta/svimma/somna/fisa/kissa på mig/ allt konstigt. (inte för att det är konstigt, hehe) Men jag har nog aldrig pratat så mycket med mig själv, eller försökt peppa mig själv som jag gjorde just den sista kilometern, HELT JÄVLA SICK. Jag vill typ inte prata om det för FAN. Vad det bara var ett big NONO. Från och med ikväll till söndag bor jag hos min syster, GÖTT. Och ikväll ska jag köpa dipp med massa grönsaker. Åh.
Isabell
Såhär trött var jag. Shit..

Kommentarer
Postat av: anno

ahahahha <3 fjärtar sig fram den sista kilometern!! hohoho

2012-01-06 @ 10:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0