HELÅÅÅÅÅÅÅ

Vart ska jag börja? Jag kom hem vid halv sex imorses, efter förfest, stadt, efterfest och sedan städning. På efterfesten gick jag och plocka som fan så jag gick och försökte sova lite i bastun, dock låg det ett par andra hönor där som på riktigt, är cpiga. Sen efter min tupplur fick jag något fruktansvärda magkrampor, jag fällde till och med tårar! Va i räva, men det gick över. Tack och lov. Sen var det bara snoret som fyllde hela mina hjärna och panna som plågade mig. But still, so worth it. Hade en sådan grym kväll. Och blev så lycklig när jag såg våran nyblivna 18åring så glad! Fantastiskt. Ikväll vill jag ha erik och pizza/donk och mina vänner. Så många cravings!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0