hands in the air like it's good to be alive

Jag trodde jag skulle svimma på självaste hjertbergs idag, mådde inte så bra. Var så hungrig, så svag... Alone... scared... afraid.. Hehe. Ne eller jo det var jag faktiskt. Dock så hade jag en go känsla i mig, eftersom jag fick praktik på hjertbergs vecka 8! DAMN im good, känns gött. Då var det avklarat, och ja. Sportlov vecka 7, sen inte en enda fot på hela vecka 8. Bara äga på hjertbergs. YES. Fick även reda på en underbar sak idag, förmodligen får jag av mig min tandställning innan studenten. Jag vill krama min tandläkare. THAT nice is it. Jag kommer känna mig så fin. Och lycklig, utan räls. FUCK YEAH (gubben). Fick även hem min utspringsklänning. Hm, ska nog tänka på den lite.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0