chillin' at annas place (ofrivilligt)

SKÖJA. Vill vara här jämt hela tiden, hennes rum är så mysch. Idag har vi käkat egge stuvisar med fiskpinnar. SO fucking good. Vill inte sluta. Sen sa vi hejdå till indierbarnen, råkade nita egge. Men hon vet att jag älskar henne ändå (sorry). 3 veckor, kommer fan hinna bli gam. Nu tillbringar jag mina sista timmar på detta dygn hos anna, eftersom att min pojkvän har snott mitt busskort. Gör man så i ett förhållande, SNOR ett busskort ifrån ett bussbarn? Så jävla dålig stil, så nu får jag vänta på att han ska spela klart fifa. Ni skulle sett hans kommentar när jag dampa över mitt busskort, han bara: Japp, sover du hos mig? DETTA VAR ALLTSÅ HANS PLAN. Vilken jävla kille.
Isabell ¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0