bitterfittan isabell

Idag är allt kasst. Allt allt allt allt allt allt allt. Så svara mig, vad är det som kasst idag? Jo ALLT. Jag har inget gott hemma att äta, har ingen lust att städa  mitt rum, har ingen ork att leta skjuts in till stan (vet ändå att jag inte kommer hitta någon för alla hatar mig), jag har fortfarande inget körkort, inget jobb, inga framtidsplaner, ingen motivation, ingen kärlek att dela med mig, ingen mat att ge till dem fattiga barnen, ingen bil, inget nummer till någon pizzeria. WHAT UP 9 JANUARI, DU SUGER FORTFARANDE. Och kommer göra ända tills jag somnar in i mina drömmar. Call me a bitterfitt (uttal: Bietter fieett), cause today, iam one. Skanks.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0