minns att vi var som djur

Well goodmooooorning!!
 
Idag sov jag ända till klockan elva?? (intressant va?) Jag tror det. Igår var jag och anna på ett mördarpass, efter att ha tränat konstant i ungefär 7 veckor nu så trodde väll vi att vi skulle äga som fan. Men helvete i fittröven vad vi svettades, stönade, sa svordommar och kämpade. Det var helt sjukt, och idag ska vi dubbelpass? MEN LYCKA TILL ISABELL OCH ANNA. Åtminstone kan vi ju känna oss nöjda ikväll när vi ligger utslagna och har nära döden upplevelser. Idag ska jag mysa med skralli, vi har massor att catcha up efter min vecka i nadias lägenhet. Sen händer nog inte så himla mycket mer i mitt liv tror jag inte faktiskt. Men första veckan i januari åker jag till florida. Skräckblandad förtjusning på riktigt!!!!! 
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0