hungrig

Det finns absolut ingen mat här hemma, är så djävulskt hungrig. Försökte vara cool och skulle göra äggröra, men misslyckades. JAHA, så dålig är jag alltså på matlagning, att jag missyckades med äggröra.. Hur svårt kan det vara?? Vaknade tidigt som fan, fick lägga mig i mammas säng och vakta voven, hade honom liggandes och flåsades vid mitt öra. Gick till slut ut med honom och insåg hur jävla mycket jag hatar kylan och vinter. Visst det kan vara fint, men fan inte härligt. Helvete vad underbart det ska bli att dra härifrån. Nu ska jag fortsätta kolla på desperate housewives, och förhoppningsvis få hem lite mat av mamma. Plz, mami.
Isabell 
inte alls jobbig vovve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0