flyr landet

Eftersom min flykt ifrån landet börjar bli verklighet så har jag bestämt mig för att ta upp bloggandet! På ett kanske lite mer seriöst sett denna gången? (eller inte) Känner jag mig själv vet jag hur flummiga mina inlägg kommer bli. Det är inget datum bokat ännu, men sitter för fullt och kollar på biljetter samt packning och allt möjligt. Jag är så sjukt exalterad och lycklig över att det faktiskt är 100% att jag kommer iväg, hela hösten har bara varit ett stort frågetecken. Men nu äntligen, antingen innan jul eller precis efter, vi får se vad som passar bäst. Vore jävligt häftigt att fira amerikansk jul!!!! Har iaf köpt nya stövlar nu, finallyy, så nu är det bara biljett och packning och jag är ready to go. Just nu kollar jag på skralli när hon sover, åh jag smälter! 
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0